Suche Ledersitze
Zitat von Gast am 07.04.09, 23:51 UhrHallo.
Ich Suche für meine Celica T18 ein par gebrauchte Ledersitzte. Hat jemand etwas rumstehen?
Wäre mega cool.
Oder weiss jemand wo ich ein par finden könnte?
Hallo.
Ich Suche für meine Celica T18 ein par gebrauchte Ledersitzte. Hat jemand etwas rumstehen?
Wäre mega cool.
Oder weiss jemand wo ich ein par finden könnte?
Zitat von Gast am 08.04.09, 10:49 UhrHallo, ja das wird sicher nid eifach fürs 18i ledersitze zfinde. Hesch scho mau überleit se zLedere?
gruess Hoschi
Hallo, ja das wird sicher nid eifach fürs 18i ledersitze zfinde. Hesch scho mau überleit se zLedere?
gruess Hoschi
Zitat von Gast am 08.04.09, 11:20 UhrNei hani no nid überleit. Kennt öper eine wo das würdi mache und was das öpe würdi choschte?
Gruess Jan
Nei hani no nid überleit. Kennt öper eine wo das würdi mache und was das öpe würdi choschte?
Gruess Jan
Zitat von Gast am 08.04.09, 11:39 Uhri ha mau vo eim ghört i mire nöchi wo ne sitz für 200.- macht, muess aber nomau ga frage und arbeite vo ihm gseh, dünkt mi nämlich mega billig für ne sitz ledere
i ha mau vo eim ghört i mire nöchi wo ne sitz für 200.- macht, muess aber nomau ga frage und arbeite vo ihm gseh, dünkt mi nämlich mega billig für ne sitz ledere
Zitat von Gast am 08.04.09, 11:50 UhrJa 200.- Pro Sitz wär mega billig.
Das wär ja Billiger als es Paar Occasionsitze.Chasch das mau abkläre?
würdi das ga?Merci im vorus.
Gruess Jan
Ja 200.- Pro Sitz wär mega billig.
Das wär ja Billiger als es Paar Occasionsitze.
Chasch das mau abkläre?
würdi das ga?
Merci im vorus.
Gruess Jan
Zitat von Gast am 08.04.09, 12:15 Uhri luege wies usgseht und mälde mi wieder.
i luege wies usgseht und mälde mi wieder.
Zitat von Gast am 08.04.09, 19:41 Uhr@ Supramk3: für mi au !!!!!
@ Supramk3: für mi au !!!!!
Zitat von Sergi am 08.04.09, 19:43 Uhrund o für mi, äs nähm mi Wunder wis so billig cha gah… denn hani für d Inneusstattig la ds Lädere (Mischig Alcantara und Läder) Total ca. 3’300.– zahlt (wohl verstande ohni Armature, Himmel, Länkrad etc, sondern eifach d Sitze, Türpanneau und „Ellbogeabstützidings“ 😀 dazumal bi mim Corolla E12…
und o für mi, äs nähm mi Wunder wis so billig cha gah… denn hani für d Inneusstattig la ds Lädere (Mischig Alcantara und Läder) Total ca. 3’300.– zahlt (wohl verstande ohni Armature, Himmel, Länkrad etc, sondern eifach d Sitze, Türpanneau und „Ellbogeabstützidings“ 😀 dazumal bi mim Corolla E12…
Zitat von Gast am 08.04.09, 19:54 UhrDas isch nid emal de Matrialpris für de Sitz.Viellicht vo eme Lasti abgheit….. ?(
Das isch nid emal de Matrialpris für de Sitz.Viellicht vo eme Lasti abgheit….. ?(